מחסן עצים בנהריה

עץ הוא חומר גלם מבוקש מאד מזה לא מעט שנים ואפשר לראות אותו באלמנטים שונים ולמצוא אותו גם בלא מעט בתים, משרדים ומבנים ציבוריים שונים. העץ מביא אתו חמימות בלתי רגילה, מראה מיוחד וגם איכות גבוהה, שקשה לעיתים למצוא בחומרי גלם אחרים. יש משהו יוצא דופן בעץ, כחומר גלם, והעובדה שניתן לייצר בעזרתו פתרונות שונים ומגוונים מאד למבנה הופכים אותו למענה שאהוב על רבים.

פנייה למחסן עצים, המתמחה במכירת עצים מאיכות גבוהה, כמענה לצרכים שונים, היא הדרך הנכונה למצוא את הפתרון שלו זקוקים ובייחוד כזה העומד בסטנדרטים גבוהים. יצירה ועץ בע"מ מתמחה בייבוא ובשיווק של עצים ורעפים, המוצעים לכם, הלקוחות, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מיתרונותיהם הרבים.

 

אילו פתרונות מוצעים במחסן

במסגרת החיפוש אחר מחסן עצים בנהריה תגלו מגוון עצום של אפשרויות ועולם שלם, שייתכן שמעולם לא נחשפתם אליו. במחסן העצים תוכלו למצוא מבחר רחב מאד של עצים ופתרונות בנייה בהתאמה מלאה לפרגולות, לדקים, לגדרות ולמבני עץ ולעבודות נגרות מסוגים שונים – עבודות פשוטות ומורכבות. במקום אחד, תחת קורת גג אחת, תמצאו שפע של אפשרויות, כדי שתוכלו להתחיל בפרויקט שלכם ללא עיכובים.

 

סוגים שונים של עצים

כל מחסן עצים בנהריה ובערים אחרות בארץ מעמיד לרשות לקוחותיו כיום סוגים שונים של עצים. טיב ואיכות העץ הם דרך ללמוד רבות אודות המחסן, כמו גם המבחר המוצע ללקוח, המעוניין בעץ לפרויקט. פלטות עץ אורן, למשל, ידועות כמבוקשות מאד, הן בזכות רמת העמידות הגבוהה שלהן והן בזכות המראה שהן מביאות אתן לפרויקט.

האורן הוא עץ חזק מאד, ובמקביל גם גמיש ואפשר בעזרתו ליצור אלמנטים שונים, כגון דלתות, משקופים ואפילו ריהוט פנים יפהפה מכל מיני סוגים. עץ האורן משמש גם לפרגולות, לדקים, להצללות ולגגות רעפים. אורן פיני, שנפוץ מאד בישראל, משמש בעיקר לבנייה של ארונות, שולחנות מטבח, ריהוט פנים נוסף וגם ריהוט חוץ מכל מיני סוגים. מחירו הזול, יחסית, בהשוואה לעצים אחרים, הופכים אותו למענה מושלם, שאותו מעדיפים רבים.

עץ ברזילאי גם הוא מבוקש מאד בעולם ובישראל בפרט, וכמעט כל מחסן עצים בנהריה ובמקומות נוספים בארץ מציע אותו. מדובר בעץ עם נוכחות, עץ חזק וקשה מאד הידוע ברמת העמידות הגבוהה שלו. הוא מתאים בעיקר לבנייה של פרקטים ודקים, שכן הוא מסוגל להתמודד בהצלחה עם תנאי מזג האוויר השונים, לרבות רטיבות רבה. יחד עם זאת, דואגים לשלב אותו גם ברהיטים, כולל רהיטי חוץ יפהפיים. בהשוואה לעץ אורן, זהו עץ יקר יותר, אך מחירו משתלם מאד שכן הוא מהווה פתרון מוצלח לשנים ארוכות.

 

עצים לדקים

הדקים נחשבים לנפוצים מאד בארץ בשנים האחרונות ורואים אותם בגינות פרטיות ואפילו במרפסות. הם מכניסים חמימות וסטייל בלתי רגילים ותורמים רבות לחלקו החיצוני של הבית, העסק או המשרד. מחסני העצים מציעים כיום מגוון רחב של עצים לדקים, הנבדלים אלה מאלה באיכות, בגוון ובמראה הכללי שלהם.

לצד דקים העשויים מעץ אורן ואלה העשויים מעץ ברזילאי קשה, תמצאו במחסן גם איפאה טבקו, המתאים אף הוא לדק ובמבוק. דק העשוי מאיפאה טבקו משווה לחלקו החיצוני של הבית חמימות וגם אלגנטיות ובוחרים לשלב אותו, פעמים רבות, גם באולמות אירועים, במבנים ציבוריים ובגינות פנימיות בגדלים שונים.

דק העשוי במבוק הוא קליל מאד במראה שלו וגם זול יותר. גם אותו אפשר לשלב בחלקו החיצוני של הבית, בגינה ובמרפסת הצמודה. כך אפשר להפוך את אותו חלק, שרבים נוטים להזניח, למושקע הרבה יותר וכזה שניתן לנצל אותו כהלכה.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים את הרכישה

מצאתם מחסן עצים בנהריה ואתם מעוניינים להזמין עץ לצרכים שונים? רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה, חשוב שתקפידו על כמה כללים. ראשית, הגדירו במדויק את הצרכים שלכם – לשם מה אתם זקוקים לעץ (לאיזה פרויקט) וגם מהם תנאי השטח שבו אתם רוצים לשלב אותו (חוץ או פנים). בנוסף, מה התקציב שלכם וגם מהו הסגנון העיצובי שאליו אתם נמשכים. עץ, בין אם משלבים אותו בדק, בפרגולה או בכל אלמנט אחר, הוא בעל אופי מיוחד.

שלא כמו חומרי גלם אחרים שיוצרים מראה מודרני ותעשייתי אולי, העץ עושה בדיוק הפוך והחמימות שלו ניכרת בכל פינה. הוא יכול להפוך את המרחב כולו לכפרי יותר ולאפשר לנו להכניס את הטבע הביתה באמצעות פתרון נוח ושימושי מאד. החיבור לסגנון הזה יעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולשלב את העץ שהזמנתם בבית, במרפסת, במשרד או בגינה.

 

איך תדעו שהגעתם למקום הנכון

איכות בלתי מתפשרת, עמידה בסטנדרטים גבוהים ועיצובים מרהיבים הם פרמטרים שחשובים לכם? מחסן העצים שלכם בנהריה – יצירה ועץ, הוא הכתובת הנכונה. החנות מעמידה לרשותכם מגוון רחב של עצים ומוצרים נלווים ופונה הן ללקוחות פרטיים והן לקבלנים. ניתן לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצרים שהזמנתם ישירות לביתכם או לכתובת אחרת שבחרתם וליהנות ממענה מושלם, בהתאמה מלאה. עץ לדק, לפרגולות, לעבודות עץ שונות ויצירתיות וגם מוצרי גינה – את כל זה ועוד תמצאו במחסן העצים שלנו.

דילוג לתוכן