תוספות קטנות לשינוי גדול בשיפוץ בית פרטי

שיפצת את הבית ולא לקחת את החצר בחשבון? במדריך הבא אתן לך כמה טיפים לתוספות קטנות שיהפכו את החצר שלך לפינת חמד של ממש.

אם אתה משפץ בית פרטי ונשאר לך סכום מסוים בתקציב השיפוץ אחרי שבניית קירות גבס מעוצבים לא הייתה הוצאה כל כך דרמוטית כמו שחשבת, במקום לעשות לעשות בכסף שנשאר שימוש אחר תוכל לנצל את הכוכבים שהסתדרו במפתיע והביאו לפגישה נדירה בין יכולת כלכלית לסיטואציה. 

במדריך הבא אתן לך כמה טיפים שיעזור לך להבין אילו תוספות קטנות לשיפוץ הבית יכולות להפוך הבית שלך לפינת חמד נפלאה.

1.על דשא סינטטי לגינה חשבת?

אם אתה רוצה לקבל דשא בגינה שלך, בלי שתצטרך לעמוד במחויבויות התחזוקה השוטפת של דשא אמיתי, דשא סינטטי יוקרתי הוא פתרון ריאלי בהחלט עבורך. הטיעון שלי היה מספיק חזק כדי לשכנע אותך? מלך. אבל עכשיו אתה מן הסתם אתה רוצה שאצא משטח הגנריות ואמליץ לך איזה סוג דשא סינטטי לבחור? קל.

The green is greener – אם אתה חושב שהדשא של השכן שלך ירוק יותר, אז רק שתדע שזה כנראה לא נכון, אפילו כשמדובר בדשא סינטטי. הדשא שלו יכול להיות בהיר יותר, אני לא אומר שלא, אבל זה רק אומר שהשכן שלך קצת יותר חכם בשמש ממך. ככל שתבחר בדשא סינטטי בהיר יותר, כך הוא יתחמם פחות מקרני השמש ויהיה עמיד יותר מפני כוויות.

גובה הדשא הסינטטי – מה גובה הדשא הסינטטי העמיד ביותר? אם תבחר בדשא גבוה מדי אתה תקבל דשא עמיד עם מראה מסורבל, אם תבחר בדשא נמוך מדי, הוא לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן. במקום לברבר בואו ניתן למספרים לדבר:  גובה הדשא המומלץ ביותר מבחינת מראה ותחושה וגם מבחינת עמידות, הוא גובה של בין 38 מ"מ עד ל – 44 מ"מ.

כמה צפוף פה – הינה כלל אצבע: ככל שדשא סינטטי צפוף יותר כך הוא גם איכותי יותר (טוב אה?). מוכן לטיפ? קבל: בנוסף לצפיפות הדשא, וודא שיש בו מסנני UV (קרני שמש יא אח) ושפתחי הניקוז שלו תקינים (את זה אתה תוכל לדעת רק אחרי ההתקנה).

  1. ריהוט לגן לקחת בחשבון?

לקחת חברת שיפוצים בחיפה שעשתה עבודה פיקס, ואפילו הקמת אחלה גינה שבעולם. אז אחרי ששקעת בדשא סינטטי ומיקמת אדניות ושתלת לואיזה, אתה באמת רוצה לשבת מול כל היופי על כיסאות ים מתקפלים?

אם אתה רוצה לפתח עוד יותר את חוויית הגינה הביתית שלך, תקופת השיפוץ היא בדיוק הזמן להפוך את החלום למציאות. עבודות עץ לגינה אמורות להתאים לצרכים שאתם מייעד לה. אם מתכנן לארח בגינה, שחרר את עצמך מהשקעה במערכות ישיבה יקרות ונתב את המשאבים שלכם להתקנת גריל גז איכותי למשל.

אם אתה מייעד את הגינה יותר לכיוון של פינת חמד אינטימית ושקטה, לך על כיוון של השקעה במערכת ישיבה נוחה, נדנדה, ערסל, פרגולה להרכבה עצמית וכדומה.

  1. תאורת חוץ לא תעשה?

כשאתה בוחר גופי תאורה לתאורת חוץ, ההמלצה היא לבחור בגופי תאורה עמידים עם אטימות מלאה של קופסאות החשמל. העבודה צריכה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך ומקצועי, שיתקין את התאורה כך שכבלי החשמל יעברו מתחת לאדמה ומתח החשמל בגינה יהיה של 12 וולט לכל היותר.

חושב לשפץ את הבית? מתלבט בין סוגי ריצוף שונים? חושב על התקנת פרקט או רוצה לקבל הצעת מחיר לעבודות גבס? מומחים בתחום ישמחו לסייע לך בכל שאלה, התייעצות או בקשה.

phone icon דילוג לתוכן